dimarts, 21 de juny del 2016

FINAL DE CURS

Gràcies a tots els nens i nenes de l'escola Beethoven

Avui s’ha acabat el curs per vosaltres i també per a mi.
Acabo de veure els vostres dibuixos i les vostres paraules i m’han arribat al fons del cor.   
         
6è.: He llegit els vostres textos i jo també us trobaré a faltar. Us dono les gràcies perquè també m’heu ensenyat moltes coses.
5è: Us heu esforçat molt amb els dibuixos. El dibuix que s’ha fet de la foto ha quedat molt bé. Estem igual que en la vida real. Els dibuixos dels cors estan molt treballats i heu arribat també a dintre del meu cor. Els paisatges del bosc i del mar m’han encantat pels seus colors. I el meu nom fet amb lletres de fusta pintada està per penjar-lo a la paret. També us envio una abraçada, o dos, molt i molt fortes.
4t.: Jo també estic una mica trista perquè no estic amb vosaltres, però contenta perquè sé que aprendreu moltes coses i que us ho passareu bé. Ja vindré a visitar-vos.
3r.: Em quedo amb les vostres fotos, i tampoc no us oblidaré. També espero que us ho passeu molt bé. Us estimo molt.
1r. i 2n.: M’agraden molt tots els dibuixos que m’heu fet. Sembla que m’hagueu fet una foto de lo bé que us han sortit. Molts petons per a vosaltres també.
P3-P4-P5: Quins dibuixos més macos que heu fet. M’agraden molt tots el colors que heu posat i us envio una abraçada molt forta.
Lluïsa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada